Fall Baby Outfit Post | JESEN STIZE, DUNJO MOJA...

13:05:00

Onaj ko kaže da kada dođe vreme za jaknu, više ne možeš biti fensi i kul, taj se grdno vara. 😜 Ovih dana je i više nego zahladilo pa smo rado uzeli zimsku jaknicu i malo furali ušuškan stil. Škljocnula sam nekoliko sličica te sa Vama delim dve odevne kombinacije, od nekoliko trenutnih favorita. 



Outfit no.1

Prva meni omiljena kombinacija jeste jedna prava jesenja. 
Kombinovala sam smeđe pantalonice sa sivim bodićem i sivim džemperčićem na kopčanje, pa je sve sa (opet) sivom jaknicom na kraju ispalo cakum pakum.  








Ako imate malo dete, zasigurno znate kako je teško držati ga na jednom mestu, pa su nam upravo zbog toga dobro došle bobice kao zanimacija. (Poslednja slika neka Vas ne buni, tamo je trenutno pokušavao zgaziti muve na zidu 🙈 ... )



First look:

Jaknica: ZARA (veličina 3-4 godine/ 104)
Pantalonice: H&M (veličina 92)
Džemperčić: H&M (trenutno ga nema na sajtu, ovo je čisto kao zamena, izgledom najsličniji, ženski model, veličina 92)
Patikice: Reebok, kupljenje u Đak Sport-u


Outfit no.2

Druga kombinacija ipak vuče na stil, za koji, ako me pratite na Instagramu, znate da mi je nekako najdraži. Hladniji tonovi, crno bele kombinacije i modro plava boja su mi uvek bili favoriti, dok uz Nikijev bleđi ten to sve zajedno, zaista lepo ide. 





Po svemu sudeći, poze su mu danas bile jača strana. Opasan mi je ovaj mališa, morate priznati. 😅

Second look:

Jaknica: ZARA 
Pantalonice: ZARA (veličina 98)
Majičica: ZARA (veličina 98)
Patikice: Reebok, kupljene u Đak Sport-u




Volim jesen, verujem čak više nego samo leto. Hladnije vreme i oblačenje u slojevima me čini i više nego srećnom, pogotovo kada je modiranje mališe u pitanju. ☺ Who is with me?


Koji su vaši favoriti jeseni? Šta biste nam preporučili?
Pišite mi...
Do sledećeg kuckanja, ćao! 🍂

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM